Často kladené dotazy
V této sekci najdete odpovědi na nejčastější dotazy, které se týkají našich produktů, služeb, objednávek nebo provozu e-shopu. Přehledně a srozumitelně jsme pro vás připravili informace, které vám mohou pomoci rychle najít řešení bez nutnosti kontaktovat zákaznickou podporu.
Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat – rádi vám poradíme.
-
Můžu si vytvořit zákaznický účet? Jaké to má výhody?
24. červen 2025
Ano, vytvořením zákaznického účtu získáte přehled o svých objednávkách, rychlejší nákup bez opakovaného vyplňování údajů a také přístup k exkluzivním slevám či akcím. Registrace není povinná, ale určitě se vyplatí, pokud u nás nakupujete častěji.
-
Nabízíte možnost vrácení zboží bez udání důvodu?
24. červen 2025
Ano, podle zákona máte právo vrátit zboží zakoupené online do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené a v původním stavu, ideálně i s původním obalem. Stačí nás kontaktovat a my vám poskytneme instrukce k vrácení. Po doručení zboží zpět vám vrátíme peníze.
-
Jak postupovat, když mi dorazilo poškozené zboží?
24. červen 2025
V případě, že vám dorazí poškozený nebo nekompletní produkt, kontaktujte nás neprodleně, ideálně s fotografiemi obalu i zboží. Na základě reklamace vám nabídneme výměnu, opravu, slevu nebo vrácení peněz – podle situace a vaší preference. Reklamace řešíme vždy co nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka.
-
Je možné změnit nebo zrušit objednávku po jejím odeslání?
24. červen 2025
Pokud ještě nebyla objednávka zpracována (zboží nebylo odesláno), je možné ji změnit nebo zrušit. V takovém případě nás co nejdříve kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Jakmile je zásilka již předána dopravci, nelze ji bohužel zastavit a změny je třeba řešit až formou vrácení zboží.
-
Jak mohu za objednávku zaplatit?
24. červen 2025
Přijímáme platby online kartou (přes zabezpečenou platební bránu), bankovním převodem a na dobírku. Některé produkty či služby (např. digitální produkty nebo zakázková výroba) mohou vyžadovat platbu předem. Všechny dostupné možnosti se vám zobrazí v průběhu objednávky.
-
Jaké možnosti dopravy nabízíte?
24. červen 2025
Nabízíme několik způsobů doručení – od doručení kurýrem na adresu, přes výdejní místa (Zásilkovna, Balíkovna, apod.), až po osobní odběr (pokud je k dispozici). Při výběru dopravy si můžete zvolit tu, která vám nejvíce vyhovuje. Ceny a předpokládané doručení se zobrazí v košíku podle zvoleného způsobu.
-
Jak dlouho trvá doručení objednávky?
24. červen 2025
Doba doručení závisí na dostupnosti zboží a zvoleném způsobu dopravy. Zboží skladem obvykle odesíláme do 24 hodin od přijetí objednávky (v pracovní dny). Doručení pak zpravidla trvá 1–2 pracovní dny. U produktů na objednávku nebo s individuální výrobou se doba může prodloužit – tuto informaci vždy najdete u konkrétního produktu.